Presentació dels nous materials didàctics a Tàrraco Viva

centurio1samnita

En aquesta edició de Tàrraco Viva el CdA va estar convocat a participar en la Carpa dels Museus el passat dia 29 de maig a les 13h en l’espai ROSTRA del Camp de Mart, per tal de presentar els seus darrers materials al públic en general i als professionals dels museus europeus representats, en especial:

  • El joc de la Tarragona romana, activitat didàctica dirigida als alumnes del CS d’educació primària i de l’ESO, per tal de conéixer de manera autònoma les principals restes romanes externes de la ciutat.
  • Les activitats romanes on-line, penjades a la nostra pàgina web, referides als rituals funeraris, els gladiadors, els legionaris i l’alimentació romana. Aquest és un primer pas cap al desenvolupament d’aquesta modalitat d’activitats interactives a l’abast de tothom.

Deixar un comentari